fredag 4 juli 2008

Lite nytt

Just nu njuts det av en underbar sommarvärme ! Det är lätt att klaga att det är för varmt men man får passa på att njuta :) Hade ju varit skoj å ha semester i detta underbara väder men på schemat står det jobb minst 5 dagar i veckan, fast det genererar ju i pengar som man kan ha roligt med sen (motvilligt vuxen-jag vet!)

Jag har haft avslutning på Rally lydnadskursen. Det var ett jättehärligt gäng med goa hundar som faktiskt redan är redo för att tävla i klass 1 så duktiga har dom varit! Lånade ner "tant Eva" för en inoffeciell tävling där alla var super duktiga =) Jag å Ingela har spårat lite med vovvarna. Meningen var att Våga skulle gå efter (i koppel) när jag gick med Ebba men hon var mer intresserad av att komma ikapp oss så det bidde inte som det var tänkt men hon reagerade inte på blod doften iallafall å det är positivt!Vi har även varit å tränat på klubben :) Det är så roligt att träna ! Känns mycket bättre med Nota på planen nu för även om vi inte är "där" så har vi skoj på vägen och många småsaker börjar att komma av sig självt å det gillar jag, när det funkar av bara farten =)

1 kommentar:

Anonym sa...

Härliga kort du fångat! Träning ÄR roligt*hihi* Syns snart! Kram