måndag 3 oktober 2011

Nota's Crew Fortunate Son

 BIM Nota´s Crew Fortunate Son "Milo" och BIR Khalibadh Vinterstorm.
2 valpar som lovar gott för framtiden!


Snälla matte Ann-Eva skickade bilder till mig från helgens stora händelse!
Lyckas inte få till mellanrum mellan bilderna så jag kan skriva texten under men ni ser ju själva =)
Han står fint, springer fint, sköter sig på bordet och lite träning innan han ska in i ringen!
Sist är det en bild från tikarns 6-9 månaders klass.

I helgen har även mina kursare från i somras tillika träningskompisar briljerat i helgen då Anneli med Yra i sin debut i fortsättningsklass kom på 3e plats av 24 startande med hela 97 poäng av 100 möjliga!
Även Matilda med sin English Toy Terrier (förkortas ETT) avslutade nybörjarklass med en 1a plats och 99 poäng, ni är grymma flickor!

Idag var en bra måndag då jag och mina 3or åkte till Nordens Ark och blev lite klokare =)

1 kommentar:

Anneli sa...

Vackraste killen! Han e bra stilig!
Tack för din grattis-hälsning! Hade aldrig varit där jag e idag me Yra om inte du hade funnits!! *superduperkram*