söndag 21 oktober 2012

Oj så tomt det blev!

I helgen åkte Ellie och Sam/Jerry till sina nya hem och oj så tomt det blev här hemma! Första gången jag har en kull och inte behåller någon hemma, det känns underligt! Lilla Ellie bor ju på foder hos Maggan men det är ju inte samma sak. Försöker se på alla positiva aspekter på att vara valplös, som att Nota å jag ska ta tag i våra midjemått, fler lååånga långpromenader, sätta igång Uni Lun med sin träning så hon är rally startklar tills Nota tagit sitt RLDN, sova i sängen igen :) Men det kommer ändå kännas tomt ett tag till.
Fast det finns en del att vara glad över med, som att jag återigen har "hittat" ett helt fantastiskt gäng valpköpare till vårt redan existerande Crew. Det känns så otroligt skönt att även dessa valpar har flyttat till kärleksfulla hem som verkligen tänkt igenom beslutet med en ny familjemedlem <3 p="p">

Maggan med Ellie!


Birgitta med Sam/Jerry!

Sen hägrar det en del orosmoln över himlen med men tids nog kommer nån rätsida på det med, så håll gärna tummarna med mig att det går i önskvärd riktning!!!!!!

2 kommentarer:

Ann Tibell sa...

Det kommer att gå bara såå bra - Jerry har landat!Kram Ann

Sofie sa...

Jag förstår att det känns konstigt och väldigt tomt. Jag tror faktiskt att jag kanske träffade Jerrys matte i somras och pratade med henne om whippet. Men jag är inte säker.