lördag 27 februari 2010

Jippie & Våga!
Denna veckan har vovvarna å jag haft sportlov och oj vad det har varit välbehövt! Hade inte skadat med en vecka till kan jag lova :) Vi har hunnit åka till uddevalla och fått hjälp av Daniel att få avgas systemet på plats igen (tack!). Hälsat på Xsara med familj (Storma bloggen finns länkad till höger), det var mysigt att sitta i köket och babbla på som vanligt :) Lille Elias undrade nog vad jag var för konstig prick =) Har åkt til Orust och sovit över Marre, det var som vanligt roligt att ses :) tack för att du står ut att det inte bara är jag utan även 3 st soff älskande vovvar som följer med! "Marina bruks" har varit här och sovit över med tollaren Vodoo och flatten Isak, vi fick nog löst några världsproblem och dessutom in några nya talsätt =) Idag lördag kom Ingela och hämtade upp mig så fortsatte vi till Pernilla Åhs för att mysa lite med hennes goa bappisar! Det är dom sötnosarna som finns på bild här nedan!

Sötnos!

Mamma Millie med sina döttrar.

Sabaton!

Europe!

In flames!

Lillasyster!

Takida!
Dom är som ni märker döpta efter rockband, närmare bestämt svenska rockband =)
http://camyrra.blogg.se/ är adressen till Pernillas hemsida och denna adressen
Ska passa på att "grattulera" Ina å Stefan å Mindi med då deras nya familjemedlem nu kommit till världen!

2 kommentarer:

Ina sa...

Full rulle hela veckan. Söta bappisar är aldrig fel att gosa med. Å tack för gratulationen=) Syns sen=) Kram

Ina sa...

Visst har jag=) Imponerad själv*hehe* Ja, nu får det banne mig bli vår så vi kan sätta fart ordentligt=) Det hade kanske varit Notas grej=) Pyzz