fredag 19 februari 2010


Nu går det rätt lång tid mellan uppdateringarna! Måste skärpa till mig med hemsidan med... Kanske ett projekt för helgen? Någon här som har erfarenhet av att betala freewebs för att få mer utrymme?

Igår när jag åkte till jobbet så såg jag 2 rävar som jobbade på att skapa lite nya vår rävar =) Det såg ut som om dom hade hängning, någon här som vet eller hört om det kan stämma? Jag fick iallafall lite hopp om en kommande vår, dom vilda djuren verkar ju övertygade om att den ska komma!

För övrigt så har jag en god vän som ligger på sjukhus och som har gjort det i snart 2 veckor... Det går inte en dag utan att jag tänker på henne och jag hoppas och ber att hon ska vakna snart! Kom igen nu gumman!!!

Detta tar musten ur det mesta som händer nu, oron som finns är rikigt jobbig.


Men jag har fyllt år och är en av dom få? som gillar att fylla år :) Fick många fina hälsningar, presenter och hade en anledning att äta smörgåstårta! Hade i helgen som var (försenad födelsedags) fest och det var skoj att så många kom och jag tror/hoppas dom flesta hade skoj, det hade iallafall jag! Har ju fått en extra påminnelse om att verkligen njuta med sina vänner när man har chansen, man vet ju aldrig...

Nu till helgen så blir det handler kurs för Gerald O´shea (stavning?), det är jag å Våga som ska jobba på våran presentation i utställningsringen :) Hoppas på många givande tips, man kan alltid bli bättre! Förhoppningsvis kommer en uppdatering med bilder och rapport om hur det gick.

Bilderna i dagens uppdatering är från mitt klassrum! Min ena elevs pojkvän hade med sig en värsting kamera och var snäll och fotade mina älskade vovvar lite, ska se om jag kan låna med honom till lure träningar oxå så man kan få lite fina springkort med! Så fotograf till bidlerna är Daniel Justren.

2 kommentarer:

Susanne sa...

Helt underbara bilder på vovvarna! Du är inte ensam om att vara dålig på att uppdatera. Det är som fullt upp med FB! :-)

Elin sa...

Vackra Nota <3