lördag 13 mars 2010

Våren på ingång kanske...

Jippie & Elias
Ja det är fullt upp på jobbet, men det kanske behövs att sägas? Det här sommarlovet så kommer ska njutas av i fulla drag, för det är jag värd!
Förra helgen var jag på Orust på Stala bygdegård på After ski party =) Ungefär lika knäppt som det låter och det var riktigt jäkla skoj!!! Sov över hos Marre och hade en lugn dagen efter hos henne =)
Veckan börjar med måndag och "tjoff" så är det fredag igen :) I veckan kom Xsara http://www.afghanstorma.blogspot.com/ och hälsade på med sin lilla människovalp Elias =) Nota som av erfarenhet tycker barn är dumma var framme och nosade på honom men det var väldigt mycker "gäsp" och "slick runt munnen" på henne så hon tycker allt att det är jobbigt. Våga tog det hela med ro men en som blev nöjd för en ny kompis var Jippie =) Hon var så söt! Kom med leksak till Elias och gjorde några försök att leka med honom =)
I igår, fredags, så träffades Cissi å Ina å jag i Trollhättan och gick och käkade på en grekisk restaurang som heter New Place. Maten var jättegod och sällskapet underbart såklart så det var en lyckad kväll som avslutades på Strandcafe´t med en kopp te =) Thank you girls! Idag blir det en tur till Orust för att grattulera Angelica som fyllt år samt även Lene som ska fylla år =) Jag är lyckligt lottad och grymt tacksam för alla mina fina vänner, löv jo ål! Och såå glad att min vän som legat medvetslös på sjukhus i 3 veckor nu är vaken!!!

"Du kan få låna min leksak säger Jippie"

Elias, Våga och Jippie på filten på golvet =)

3 kommentarer:

Ina sa...

Tack själv gums. Jag gillar det också=)
Va söta bilder på Elias å vovvarna. Syns om en stund*woohoo*
Kram

Storma sa...

Mysigt hade vi de! Ååå va skönt att vännen e vaken igen:) Höres snart! Kramar

Ina sa...

Jag tror vi får skylla på träningen. Vad annars skall man blogga om*haha* Fick precis höra att Johnny´s nya film är mycket värd att se=) Så nu får vi se till med detta=) Kram