fredag 2 juli 2010

Play A While Marimekko och Arabia


Våga med Miki och Mira för 2 år sedan =)

Till min stora glädje så kom Sara med Vågas syster Miki till Nyköpings bhk för att se vårat BPH och därmed fick jag även träffa goa Miki! Vi satt å fikade och pratade om våra vovvar och efter dagen så kom vi fram till att dom inte är så olika ändå :)
När vi var färdiga så kom Sara med den goda ide´n att vi skulle åka till *hmm* (vad hette det?) och släppa hundarna. Det var ett bra förslag då dom annars hade tillbringat i stort sett hela dagen mer eller mindre i bilen. Det var ett toppenställe med typ en vallgrav runt så hundarna kunder verkligen så släppa loss å springa järnet! Underbara whippets som går så bra ihop med andra hundar, det är så härligt! Dum som jag är så glömde jag ta med mig kameran när hundarna rejsade lösa... Men vi kom på att vi skulle fota systrarna när vi kom tillbaks även om dom då hade lite gräsfläckar och ler-boots =)
Anneli var snäll och agerade fotograf medans jag och Sara ställde upp våra älsklingar! Än en gång blev jag påmind om att jag måste lära in stå kvar nu då Miki stod så fint där Sara lämnat henne och Våga ja... hon skulle gå efter mig =)
Nå är dom inte för söta?!













5 kommentarer:

Storma sa...

Åååå vilka fina kort! Va lika dom ser ut att va...

Play A While sa...

Oj vilka fina bilder!:))

Anneli sa...

Vackraste tjejerna ju! Eller ja... de kommer på delad andra plats strax efter Yra! *blink*

Ursula Andersson sa...

Jättevackra! Bra fotat också!

Elin sa...

Tjusiga flickor :)