måndag 9 maj 2011

Idra och Milo myser tillsammans.

Ja nu har alla valparna fått nya namn, vem som heter vad hittar ni på deras egna sida på hemsidan. Några namn är inte helt 100 säkra än men skriver dom ändå så att jag vänjer mig av med deras "gamla namn".

Lördagen var en lugn dag med en skön långis till dom stora vovvarna! På eftermiddagen åkte vi och lånade Daniels gräsmatta så dom fick vara ute lite, fick även grillat *mumma*! (Ja varken valparna grillade eller grillades utan vi 2 beningar grillade)

Söndagen hade vi fint besök i många former =)
Först kom "farmor" Mia med pappa Kevin och dom andra pojkarna, däribland farfar Seneca och halvbrorsan Elias. Mia hade med sig en leksak till ALLA vovvarna, även dom stora =) Sen kom familjen Uddefors som ska ha Sakura (Miss Fit). Tills dess hade vi flyttat ut i det fina men blåsiga vädret på Cyklonvägen, dom hade oxå med sig en leksak till dom små och LCHF chokladbollar till mig =) Lite senare kom även familjen Hansson upp för att hälsa på sin lille Milo (Biffen) och även dom hade en lekis till dom små. Nu har dom MASSOR av leksaker! =)

Blir så trött på mig själv att inte hjärnan var med så att jag kunde ta ett kort på dom allihopa, men det kommer fler tillfällen när vi har våra valpträffar så jag får se till att komma ihåg tills dess.
Helgen går fort och nu har en ny vecka börjat, en vecka som gör att valparna redan blir 7 veckor! Vet att ALLA goa ni som väntar på eran efterlängtade familjemedlem tycker att tiden går för långsamt men jag tycker att den går för fort!

Udda

Luna med attityden som ska bo kvar!

Sovande Idra

Sovande Udda.

Milo försöker hålla sina ögon öppna :-)

Sakura med sina mörka fina ögon.


Luna och Sakura.

Inte alla med på bild denna gången heller men det är inte lätt när dom lägger sig för å sova i dom mest omöjliga och svårfotade positionerna, nytt försök imorn =)


4 kommentarer:

Veronica sa...

Tack för senast och vi njuter av dina bilder. Tack för att vi slapp var med på bilderna.

Hanssons sa...

Idag är det 7 veckor sedan vår dröm blev verklighet :-) Grattis till alla bappisar från oss!

Matilda sa...

Lyckliga är ni som får en av dessa gosenussar som familjemedlem <3

torpedos budda sa...

Nu e de dax att ge dom "stopp å väx" :-*