måndag 30 maj 2011

Enzo åker

Idag kom Eva & Lasse för att hämta hem lille Enzo.

Det måste vara ett fint "betyg" då dom köpte Elvis ur min förra/första kull då dom bodde i Stockholm och nu har flyttat till Finland och hade ca 100 mil en väg för att komma och hämta Enzo hos mig! Jag säger bara jösses! Och hoppas att resan hem går bra och att Elvis blir glad över att nu få en alldeles egen "fellow whippet".

Var lite extra tungt att lämna godingen idag då han har bott hemma längst av dom alla (Luna inte medräknad). Tänk att dom alla nu flyttat! Redan! Vart tar tiden vägen egentligen?

Ja lycka till nu mina små "barn" i era nya hem, det kommer gå kanon, det är jag helt övertygad om och alla fina "valp rapporter" tyder även på det.

1 kommentar:

Mia Eriksson sa...

Lycka till Enzo i nya hemmet önskar även vi.

Klart du får ett bra betyg Michaela. Nota´s Crew rular vet du väl =)