tisdag 2 oktober 2012

bortskämda!

Dom blir iallafall inte dåligt bortskämda här hemma???
Jo det blir dom men det ska dom vara oxå :)
Från vänster är det R.C Energy som Luna får som gottor på promenad, bredvid dom är det Antos "märgben" fast det är inte riktigt ben så allt går att äta! Sen en liten leksak till bappisarna att ha med sig till sina nya hem, vanliga tuggpinnar, Proplan kex till Nota, kycklingpinnar som är mumma för alla! torkad fisk är oxå en favorit och till sist smaksatta tuggpinnar som smakar extra gott när någon annan är sugen på samma ben ;)
Jealousy
Sham
Envy och Nota
Slugger
Jealousy och Sham
Sham och Jealousy
Sham
Jealousy
Envy
Sham och Våga
Grudge och Slugger
Slugger
Grudge
Trickster
Envy
Sham och Jealousy
Trickster
Luna och Envy
Grudge
Trickster
Sham
Ja snart börjar dom flytta... Hade det inte vart för att jag känner att dom alla har hittat otroligt fina hem hade jag behållt dom allihopa! Men det är verkligen fina människor som har mycket att ge till sina nya familjemedlemmar och det är med värme i hjärtat jag hör/läser om deras längtan. Det kommer alltid kännas i hjärtat och det kommer alltid vara "mina" valpar hur stora dom än blir. Därför är det ju så värt och uppskattat när man får mms/mejl/telefonsamtal och ses på valp/kennelträffar så jag kan följa mina "små" =)

1 kommentar:

Anna R sa...

Och tänk så många agilitytävlingar du kommer få åka runt på!