onsdag 7 november 2012

Bloggtorka!

Fy på mig som har haft en veckas lov och ändå inte fotat någonting!!! Till min ursäkt så har det regnat, regnat å regnat plus att jag har haft första högskolearbetet med frågor till kursare samt att jag ska opponera på kursares arbete och det tog längre och mer tid än väntat. Imorn är dagen D så håll en tumme! Trots regn på lovet så har det blivit långisar med vovvarna i dagsljus, shoppingrunda på Torp, promenad med Anneli, Cattis, Julie å alla vovvarna runt Maltes stig vid saltkällan, vänner på besök och säkert massa annat som redan är glömt. Sen finns det fortfarande orosmoln på himmelen och mycket energi går åt att tänka och skicka positiva tankar.
I brist på kort så återanvänder jag lite :)
Öland, sommar, livet!

Första kullen på Nota's Crew!

Idra ur andra kullen.

Vackraste Nota! Som idag fått en liten SPA behandling med simning, massage och laser :)

Milo på rundbanan, oxå ur andra kullen.

Liten Vita ur tredje kullen.

Blir glad av detta kortet! Envy och giraffen, tredje kullen.

Jippan med sina bappisar!

En av valpköparna har gjort en facebook grupp för alla som har en Jippie och Jokervalp, kul att kunna dom på flera olika sätt :)
Det har trillat in lite viker i samband med 12 veckors sprutan, här kommer vikterna:
Envy 4.2 kg
Vita 4.8 kg
Ellie 5.8 kg
Linus 7 kg
Jerry 6.5 kg 
Dante vägde hmm, vilket dåligt minne jag har, fick ju vikten av Ingegerd förra veckan, skäms på mig! Men om du ser detta Ingegerd så kanske du kan lämna en kommentar här eller på hemsidan så får jag det på pränt? :) Valparna är inte vägda samma dag, utan med någon eller några dagars mellanrum. Så roligt när det trillar in lite kort och berättelser, oavsett ålder på valparna :)

1 kommentar:

Ina sa...

Finaste vovvar!