onsdag 14 november 2012

Händelserik vecka!

I brist på egna bilder så har jag med tillåtelse stulit andras :)
Dom första tre bilderna är på Våga och Arwen från Vingåkersutställning och dom bilderna har Reneé Eriksson tagit.
Sen är det bilder på Linus, N C Trickster som matte Anette Olsson tagit

Play A While Arabia

Play A While Arabia

Nota's Crew Pagan Baby


Linus och "hans" flock!

Husse visar på hindret :)
Lika bra att spana i metall apporten i tid !

Snabb uppis för jag ska egentligen sova för längesen! I måndags efter jobbet så var jag på föreläsning för Robert Cikota, veterinär på Västra djursjukhuset å extra duktig på hud och allergier, himla intressant! Note to myself: åk på fler föreläsningar, du tycker det är kul!
Och i tisdags efter jobbet åkte jag hem till Yvonne och Thomas på Torshammarens kennel för att hämta täcken som vi beställt, bevis kommer under helgen. Hade en mysig kväll hos Yvonne och Thomas och alla deras vovvar!
Idag var vovvarna å jag över till Ingela å Stefan å deras vovvar och kollade på Greys anatomy å imorn blir det högskolan igen, full rulle! Tandvärk dras jag med dessutom å bokat resa till Crufts nästa år =)

1 kommentar:

Anonym sa...

Your style is unique in comparison to other people I've read stuff from. I appreciate you for doing this.
Free Background Check or [url=http://www.freebackgroundcheck.info ] Free Background Check[/url]