torsdag 21 oktober 2010

Min älskade lilla Lola !



Fortezza´s Envy Me Gucci
Här kommer några bilder på Nota!
Har egentligen massor att göra men ville göra nåt kul innan jag tar tag i alla "måsten".
Hon är så fina min lilla "lortis lola"
Här vräker snön ner nu, sommarsulor på bilen och fredag imorn, planerad Motala tripp på lördag för att hälsa på Mia med Kevin och dom andra pojkarna, hoppas verkligen inte vädret sätter stopp för det!
Sen en veckas jobb som följs av en otroligt efterlängtad vecka av lov, ska försöka göra så lite som möjligt och så mycket kul det bara går, funkar det?
Kanske foto utav bara den för snart kommer hundarna bara se ut som frusna jätteräkor på utekorten :)
Kan vara bra att börja packa och städa med inför flytten :)


6 kommentarer:

Birgitta sa...

UNDERBARA bilder!!! :)

Elin sa...

Älskade Lola <3 min favvis :)

Anneli sa...

Vackraste tjejen!
Hoppas ni kommer iväg på utflykt i helgen! Blir lite småless på vädret...

Lena Regnault sa...

En sån söt tjej - det har jag alltid sagt!!!

Anonym sa...

Nota is so beautiful!

Whippeten Nota sa...

Ja älskade underbara lilla Nota, du är vacker min vän!