onsdag 16 maj 2007

Mycket att göra :)

Ja sen jag och min kompis Ebba var hos Farmor på kalas har det varit mycket att göra!
Förra Onsdagen var vi i Dingle och tränade rakbana, det var första gången i år så jag var lite ringrostig men kom snart igång :) På Lördagen var jag och Matte på brukshundsklubben och gick en klickerkurs, har inte riktigt kommit underfund med det ännu men jag tror att matte kommer bli lydig så småningom ;) Sen har vi tränat lite till och det börjar komma lite resultat!
Nu ska Jag å Ebba och matte snart iväg och och träna i Dingle igen. Sen ska vi åka till Kungshamn å träffa Husse, jag gillar honom!
Till helgen ska vi tydligen till Stockholm och så ska jag tävla Lure coursing för första gången, matte är toknervös. Men jag tycker bara det är roligt :)
Ha det gott kära vänner.
Vacker tass ;)

Inga kommentarer: