måndag 4 juni 2007

Ebba hos veterinären


Hej hej!


Nu har det varit lugnt ett litet tag men då är det klart att det ska vara nåt annat...

Ebba har varit hos veterinären och blivit opererad, hon hade livmodersinflammation, det är tydligen ganska vanligt på vissa raser, hoppas inte jag får det. Så hon har varit så söt här hemma när hon har gått i sin tratt, jag kände nästan inte igen henne med den stora lampskärmen på :)

I och med att hon har opererats så ska hon ta det lugnt ett par dagar så det har bara varit jag och matte på våra promenader, det är tomt utan Ebba på våra promenader för trots att hon börjar bli gammal så är hon väldigt påhittig :) Hon hittar alltid nåt roligt hål, nån go baj eller nåt spännande spår. Det gör aldrig matte... Men hon har allt ansträngt sig lite extra det senaste och försökt leka med mig men jag tycker oftast bara att hon är töntig :) men det är väl tanken som räknas hihi

Vacker tass!

Inga kommentarer: