fredag 8 februari 2008

Inga valpar denna gång...

foto: I-K Sundqvist, Åbrinkens
Trots den goda tanken så blev det inget denna gång... Mycket snopet för både mig och Briams matte Elin som hade hoppats på att behålla varsin valp efter dessa godingar!
Efter att ha tillbringat tid med Briam så ångrar jag absolut inte val av hane- han är bra/snygg jämt! och han har hela tiden en sån skön utstråling =)
Jag får passa på att tacka för en trevlig vistelse hos Elin med mor och bror, det var som om jag hade bott på hotell :)

Istället så får vi träna för fulla muggar nu till våren/sommaren! Det hade ju varit skoj att bli uppflyttad till klass 3 i rallyn och klara appellen i brukset samt lydnasklass 1, springa nåt lure lopp som inte är allt för långt bort, ställa ut lite grann och köra lite rakbana för den goda sakens skull =)
Som sagt, jag hade behövt en till whippet så jag inte kör helt slut på min lilla Nota.

1 kommentar:

Whippe sa...

Det är nån medning med allt, se det så!
Idag var jag och hälsade på kennel Idomics och Tini som är rund och go´.Skoj skoj skoj!
Under tiden vi var där fick jag veta att tiken i Munkedal som Rocca parat visade valipsar på ultraljudet idag! GRATTIS ROCCA!