söndag 11 januari 2009

besök och bilder

I fredags var det milt och gott ute så valparna fick prova att vara ute en stund i friska luften. Dom tyckte att det var både läskigt och spännande och det tog inte lång tid förrän dom busade runt i rabatterna :)

Imorn börjar jobbet så Martin kommer ha valparna på dagarna iom att han jobbar kväll denna veckan. Det har varit hur lyxigt som helst att ha så mycket heltid med valparna som jag har haft och det känns som att man sakta måste förbereda sig för att det inte är långt kvar tills dom ska flytta till sina nya hem... *Hallå! Varför kan ingen stanna tiden?* Och jag vet att blivande valpköpare kommer undra om det inte finns att köpa "stoppåväx" någonstans? ;)




Alla bappisarna i korgen i köket.


Spännande!


Det var spännande för mig med när 7 valpar undersöker världen åt varsitt håll, tur att tomten är inhängnad =)

Idag var både Henrik (valparnas pappa Viggo & Vågas uppfödare) och Viggo med matte Ingegerd och husse Ingemar här och hälsade på !!!
Jag var väldigt spänd på vad Henrik skulle tycka om valparna (och om vi tyckte lika?) =)
Det var en trevlig och lärorik stund vi hade vid köksbordet med fika och prat och jag tackar er för att ni tog er tiden att komma och hälsa på !


Valp nr 1


Valp nr 2


Valp nr 3


Valp nr 4


Valp nr 5


Valp nr 6


Valp nr 7

Som det ser ut för tillfället så finns det eventuellt 1 hane och 2 tikar kvar till kärleksfulla hem.

3 kommentarer:

Sagoruna sa...

Ååå femman vilken sötnos fast håller ju fortfarande på sjuan och tvåan annars.

Jenny,Nokia och Leo sa...

Oj vad de börjar se stora ut! Tiden går ju alldeles för fort, men tur att inte vi blir äldre ;-D

Mona Lindström sa...

ÅHH vad jag diggar nr fem och sju. Tycker hela kullen ser trevlig ut. Lycka till med dem!

Hälsningar Mona och farbror Chivas