torsdag 29 januari 2009



Ja även om det än så länge bara är 3 st som har flyttat så är det väldigt tomt här hemma utan Lexi, Vega och Ester! På fredag flyttar Elvis och då blir det ännu mer tomt. Men positivt är att jag får glada rapporter från deras nya hem =) Och det verkar fungera fint med allt vad det nya livet innebär (för både valp och familj). Jag blir såå glad när man får höra hur stolta dom är för sina nya familjemedlemmar.



Vega i "lill" husses knä.

För övrigt så kan jag berätta att jag börjar störa mig lite på dagens all teknik -när den inte fungerar! Ex när displayen på mobilen helt plötsligt ger upp för all framtid (nej jag hade inte sparat alla nummer på SIM kortet..) eller när datamusen ger upp 2 sekunder innan man avslutat det man höll på med. Detta känner ni allihop säkert igen :)

Stort tack till Jenny som har Vågas bror Nokia som gjort det fina bild kollaget på valparna högst upp på sidan! Och för att hon förminskade storleken på bilderna så att alla valparna nu finns på whippet arkivet =)

Imorn kväll kommer förhoppningsvis försenade 9 veckors bilder ut på valparna då kameran med all rätt har tillbringat lite tid med sin riktiga ägare ;)

Till sist sänder vi en extra tanke till bortsprungne Rasmus och hans oroliga familj och hoppas och ber verkligen att han snart har kommit till rätta!




Inga kommentarer: