torsdag 29 maj 2008

Rösta :)








Har tagit kort idag med förhoppning om att få lite mer bilder att välja på iom att det imorn är sista dagen att skicka in till han & tik specal numret, å där hade ju varit skoj att ha med sina solstrålar =)
Den som vill får gärna lämna en kommentar å säga vilken bild på damerna som ni tycker har varit bäst å det måste inte vara någon av bilderna ovan :)
Nu handlar det oxå om att datorn ska va på gott humör (hoppas)!

Uppdateringar ska komma om det bara lugnar sig med alla järn i elden ;)

Stort * GRATTIS * till brorsan Nokia som på sin utställnings debut inte nöjde sig med mindre än BIR valp och slutligen BIS valp!

3 kommentarer:

Jenny,Nokia och Leo sa...

Oops för sent o rösta, men jag gillar första Våga bilden, hon har sån härlig utstrålning!!!

Anonym sa...

Våga på första bilden e sketa snygg!! Vem använder du som fotograf? *asg* Nä, det e allt Våga som e den snygga. Inga fix å trix här inte. Korten på Nota tycker jag även där att det första e finast=) Fy va varmt det e idag!! Får se vad Stefan väljer att göra ikväll å där efter vad då jag tänker göra ikväll=) Hör av mig sen
kramiz

Sagoruna sa...

Jag gillar också första Våga bilden samt den sista på Nota.