tisdag 16 augusti 2011

Xsara gifter sig!

I lördags byttes den vanliga "stassen" ut mot klänning å finskor då älskade Xsara skulle gifta sig med sin Kristoffer och bli fru Elwing.

Xsara och jag hittade varann på Dingle naturbruksgymnasium och har sen dess löst mååånga världsproblem ska gudarna veta! Ett av Xsaras mål i livet var just att bilda familj och gifta sig, till skillnad från en annan som bara tänkt hundar, hundar å hundar =) Xsara är oxå matte till Arwen :-)

Jag ville vara med under dagen så jag mötte upp Xsara på Vara fin där hon blivit iordninggjord, därifrån åkte vi vidare till mina gamla trakter i Naum, närmare bestämt Huttla Kvarn, där vi passade på att fotografera fina bilder. Jag var toknervös men Xsara verkade lugn och sansad! Efter fotografering åkte vi vidare till kyrkan och sen sprang klockan fram. En vacker ceremoni i kyrkan, bra präst och lagom långt/kort program, tillbaka till Huttla för mat och festligheter och tjoff så var klockan redan 01. Då var det dax att bege sig hemåt och avlösa Stefan, husse till Idra som så snällt vart hundvakt hela dagen.

Som ni kan se var Xsara vacker som en dröm och som hämtad ur nån saga <3
Se själva :)








1 kommentar:

Camilla sa...

Hon är jättevacker, blir alldeles tårögd :)