tisdag 16 december 2008

Nr 4 ute på promenad.


Hihi kanske är en jäkel på att räkna till 7 men sen går det utför ;) förra inlägget så är valparna 18 dagar och detta inlägget 19 dagar, fast bilderna är från igår. Om jag är riktigt flitig så kommer 20 dagars bilder senare ikväll. Kanske är därför man räknar lite fel? För att man sitter å uppdaterar innan det är dax för sängen :) Här kommer bilder på dom som jag inte kan slita mina tankar och ögon ifrån *love*


Nr 6 busar lite.


Nr 2 biter nr 5


Oj vad kan gäspa stort!


Jaha det var så här du såg ut :)

Bus på gång.

3 kommentarer:

Anonym sa...

OOOO.. Måste snart sätta mig i lådan igen.. Nu e de ju mega mega söta=) Vi MÅSTE prata ikväll.. Dina löper*gah* Massa klyven.. Redan räknat veckor å allt..*tihi*
Kramiz

Anonym sa...

Guuud sådana sötnosar.
Får man snart komma och klämma på de fina underverken?????
Kram Tina

Anonym sa...

Va söta dom e! Tänk va tiden går fort... BriSill-valparna e snart en vecka... Jag längtar till att dom e så stora som Notas e nu...