onsdag 3 december 2008

Valparna 1 vecka

Ikväll var Ina snäll och kom hit för att fota valparna/hundarna =)
Det tackar vi för och att vi får låna kameran!
Inbillar mig att valparna reagerar på blixten från kameran för nu väntar vi på att dom ska "öppna" ögonen inom 1 vecka. (Fast egentligen väntar jag inte på något utan önskar att dom slutade växa så att dom alltid kunde vara mina "babys" å alltid bo kvar hemma).
Antar att dom kommande veckorna bara kommer rusa iväg :)
* Mina älsklingar *

Fortezzas Envy Me Gucci "Nota"
En vecka efter valpning

Play a While Arabia "Våga"
p.s Våga är blåbrindle d.s


Vi å våran mamma !


Valp 1

Valp 1

Valp 2

Valp 2

Valp 3

Valp 3

Valp 4

Valp 4

Valp 5

Valp 5

Valp 6

Valp 6

Valp 7

Valp 7

6 kommentarer:

Anonym sa...

Så stora dom har blivit! Tänk va tiden går fort =)

Whippe sa...

Så fina dom små undren är!

Sara och Miki sa...

sötgrisar!

Jenny,Nokia och Leo sa...

Kul och se en bild på Våga också :D Hon ser ut att vara i samma fas som Nokia...

Anonym sa...

Grattis till de fina små valparna! Tänk att man alltid ska bli ännu mer hundsugen när man ser små valpar...
Tur att jag har två.

Anonym sa...

Hihi.. Ja man får ju passa på nu för resten av månaden lär det ju inte bli mycke precis=) Tack för all hjälp idag! Hörs sen! Kram