måndag 28 februari 2011

Vågas vikt vecka 5

Nota´s Crew Gula "Jonas"

Inga magbilder idag heller... Men däremot vikt news!

Vet inte om jag bara inte hittar vikten för förra veckan eller om jag missat att skriva ut den men "förra" veckan hade hon gått ner till 12.1 kg och idag vägde hon 13 kg, en ökning på 0.9kg på 8 dagar =) !

I lördags hade jag trevlig besök av familjen Hansson här, dom imponerade på vovvarna genom att ha med sig goa gottor och på mig genom att vara en go familj!

I söndags var jag på en genom klubben anordnad föreläsning, gratis för oss intruktörer och en mycket uppskattad "morot". Kerstin Malm var inbjuden och hon hade såå mycket intressant att prata om! Kerstin har mitt drömyrke, hon är hundetolog, får ni någongång chansen att gå och lyssna på henne så tycker jag att ni ska göra det. Ska se till att skriva ner ordentligt om föredraget en dag, det måste smälta in först. Men jag gillar verkligen hennes point of view, hon är som sagt hundetolog, hon har studerat läran om djurs beteenden och dess orsaker, specefikt mot hundar. Känner mig rik på insikter genom hennes föreläsning och även genom Andres Hallgrens föreläsning i höstas, där även hans genuina djursyn lyste igenom =)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Goa du :-) Tack för ett himla trevligt besök och en mysig pratstund. Vi ser fram emot nästa gång... Kram från Hanssons

Anonym sa...

Snygge Jonas!!

Å Åååååågisen!!!

Xsara

Anonym sa...

Det börjar likna puppisar tycker jag =)
Kram Mia och Kevin

Susanne sa...

Snart Michaela, snart! Så spännande det ska bli!