fredag 30 september 2011

Nota´s Crew Invidia "Jippie"

Det krävs ibland så lite för att man ska bli så glad!
Som idag när träffade jag Cattis på Whippmix för gemensam promenad på Maltes stig som följdes av en fotograferings "stund" vid Saltkällan =) Ännu gladare blir man när man blir så nöjd med korten på vovvarna! Idag när jag såg korten på Jippie så blev jag så positivt överraskad, vad fin hon blivit, vad fint hon har mognat! Jag har varken sett eller tänkt på det =)
Och varför jobbade inte jag idag som man egentligen borde? Egentligen skulle jag nu vara i Stockholm på konferens men i Onsdags fick kroppen ett bryt, den psykiska stressen på jobbet är ganska konstant men denna veckan har det varit extra mycket. Så jag har varit hemma tors å fre för att komma på fötterna igen.
Så fina kort gjorde mig glad! Och ännu bättre, fina kort på mina fina vovvar, more photos to come! Kommentera gärna så blir jag ännu gladare =)
*håller tummarna med för Milo & Sakura som imorn gör debut i Vingåker*





3 kommentarer:

Anneli sa...

Hon e allt bra fin den lilla Jippan! Å det e väl det som e "problemet", man tänker alltid "lilla" om Jippie! *ler*
Maltes stig e bra för själen, även Tures dalar e det. Försöka ta en tur där snart. *kram*

Matilda sa...

Jippe är en ursnygg tjej ;)

Cattis sa...

Tack för en skön dag, alltid lika nice o tjöta me dig :)
RIKTIGT fina bilder fick vi på våra godingar!!
Go Jippi tycker ja ;))
Krams