söndag 25 september 2011

rally å bilder


Lena med Hugo, Isabell med Irma, Karin med Pelle, Anneli med Yra och Ina med Mindi

I  lördags åkte jag med Ina till Torslanda/Ökerö brukshundsklubb då hon med 4 andra Råhagare skulle tävla i Rally! Av dessa 5 ekipage så var alla 5 från min rallykurs i somras :)
Jag hade med mig Luna för miljöträningoch hon skötte sig utmärkt! Det var en toppendag för att tävla med bra "lagom" väder =) Jag filmade hela Annelis och nästan hela Inas tävlingar och försöker nu lägga upp dom på youtube så jag kan länka till dom!  
Det var riktigt kul att sitta och kolla på alla ekipage, som alla höll en väldig hög lägsta nivå!
Stort GRATTIS till Ina med Mindi till en 3e plats och nu uppflyttning från Nybörjare till Fortsättningsklass! Grattis även till Anneli med Yra som även dom gjorde en uppflyttning från Nybörjare till Fortsättningsklass, första whippet som klarat den bedriften vad jag vet! 
Karin och Isabell klarade sitt första första pris/pinne och hade det inte vart för att Lenas Hugo var så taggad och kom utanför banan så hade dom garanterat klarat sig kalas dom med.

Tack Ingela för att Lunisen å jag fick åka med!


 Sen har vi lite bilder på Luna som njuter av solen värmande strålar på balkongen.
På bilden under så trodde jag att det var Jippie tills jag tittade lite närmare, har aldrig innan tänkt på att dom kan vara så lika =)


 

Å så kan jag inte låta bli att lägga upp dessa bilderna som låg/ligger på den lilla kameran,
jag saknar verkligen mina små busfrön. Man skulle stannat tiden när dom var så här små!
I fredags "fyllde" dom små redan 6 månader! Grattis till er alla mina små buse"barn"!



Nykokta kräftor är mumma det!
I helgen var det kräftmumsning, ja vad kan man säga mer än att det är förbannat gott!
Så gott att man skulle kunna äta det varje dag :)

  

Till sist tänkte jag lägga ut bilder på en blommande passionsblomma, har ni sett nåt så vackert!
Tror det blir till att köpa in fler passionsblommor för att berika mitt liv med sin skönhet.

Grattis till syrran å Manx då deras lille River kom till världen i tisdags. 

Nu är det söndag kväll och en ny vecka väntar, hoppas få tagit lite fler kort och fått gjort något mer blogginlägg!

1 kommentar:

Ann-Eva Hansson sa...

Underbara kort-vackra Milo och Våga :-) Kul med rally-kanske något för oss!? Kram