söndag 15 januari 2012

Ny vecka

Inga bilder! Fy på mig!
Det märktes att det var första jobbveckan efter lov, trodde det skulle vara motigt men det var riktigt kul att träffa kollegorna och eleverna igen! Saknar däremot en av mina kollegor som slutat... Men jag har intalat mig att hon vart hemma å VABbat hela veckan, känns inte lika jobbigt då :) 
I lördags åkte jag till Lane å gick med Ina å vovvarna, får försöka lära mig lite nya vägar i förväg så vi har lite å välja på när vi flyttat :) *längtar* jättemycket!!!
Sen har jag vart i garaget å hjälpt Daniel med hans 2 Leif, den har blivit grymt breddad nu i helgen men innan dess hjälpte jag till med att plocka ut inredningen på bilen, det är roligt! Mycket roligare att plocka isär saker än att sätta ihop =) Sen har jag provat Zumba med för första gången, hemma i Annelis vardagsrum. Ibland garvade jag så jag bröt ihop, tur att ingen såg oss när vi stod där å gjorde våra "moves", det var kul å garanterat bra träning, det blir det fler gånger!
Idag har jag känt mig "dövven" som om en förkylning ligger å väntar, den kan vänta ett tag till! Vart en go promenad med vovvarna i skogen efter en lååång sovmorgon. Roar mig även med att läsa Bo Bengtssons otroligt läsvärda bok "The Whippet". Tror dock att jag kanske behöver glasögon då jag blir toktrött av att läsa... 
Nu ikväll åkte alla vovvarna i badkaret :) Fy vad jag slarvar, skojar inte om det var över ett år sedan dom fick sig ett schampoo bad, jo Våga blev ju tvättad efter valpningen å allt vad det innebär men dom andra var längesen! Nu luktar det mumma här hemma med nybadade godingar. Med tanke på allergin så borde dom kanske "hoppa" i badet oftare.

Sen en stor kram till alla mina goa valpköpare! 
I helgen var Jonas N.C Gula på utställning där han fick Excellent och blev 3a i klassen av 12 hanar!
Ann-Eva har hört av sig då hon vart på kurs med Milo och det hade gått så bra! Ni ska veta så glad jag blir varje gång ni på nåt sätt hör av er <3 Uppfödar-hjärat blir extra varmt då <3

Sen tänkte jag tipsa om en "ny blogg" som jag börjat följa, det är Fia å hennes vovvar :)

Inga kommentarer: