fredag 9 mars 2012

Torpedos Woodoo Magic Bästa hane med CC och BOS på Crufts

Nej det är inte en whippet!
Men en flatcoated retriever från min mammas uppfödning, närmare bestämt Bonus, Torpedos Woodoo Magic.
Denna fantastiska hane är idag i England på Crufts, världens mest kända utställning där han vinner Open class, blir bästa hane med CC och blir BOS.
Detta "måste" vara varje uppfödares dröm att få uppleva! Då jag inte vet om det kommer hända mig någon dag så gläds jag otroligt mycket med min mamma som fått äran! Efter 35 år med flacoated och som uppfödare i 32 år så tycker jag att man förtjänat det! Grattis mamma! Och grattis till matte Carina som tar så väl hand om Bonus, extra kul är att Bonus är en parningsvalp från Carinas hane Facit.
Lite stolt kan jag oxå vara då Bonus är son till Tilda som är dotter till Selma som är dotter till min Ebba :)

Inga kommentarer: