måndag 7 maj 2012

Bra helg

I helgen åkte jag med mamma till SKK Lidköping för att hjälpa henne visa Tilda i avelsklass, och en underbar timing var det för när vi kom fram så gick jag till whippetringen på studs och det är precis när Udda är inne i ringen =) Lilla fröken slutade dagen med ett VG. Kul att träffa allt gott folk igen, längtar änna efter er under vinterhalvåret! 
Ni som följt bloggen lite närmare vet ju att jag har värdelösa tävlingsnerver så ni kan tänka er hur glad jag var när jag visade Tilda och mådde bra! Hon stog bra, sprang bra och jag kunde andas, höra, se och tänka på hur jag förde mig och till och med se vad domaren tittade på!
Funderar på att visa lite mer flat i rent terapeutiskt syfte :)

Tilda och hennes fina avelsklass!


Soffhäng?
Hmm, en Luna på bordet kanske?


Nota poserar vid båten, som är min, den följde med huset =)


Pärlan!

Så har jag blivit med "garage Audi" !
När jag kom hem så hade Inas Stefan vart här å klippt gräset! Å efter att vi låtit Idra, Luna och Jippie sprungit röva av sig så bar vi in 2 kubik ved in i veboa! Tänk så hjälpsamma grannar man har!

Sen kunde jag inte låta bli att lägga ut denna bilden, hade med kameran ut på APU besök och hälsade på hos Anders och Linn på Hjärdhems Gård Dom har bland annat fått killingar och här håller en lycklig elev upp sin lilla skyddsling, lilla Mää. När jag var hos Linn å Anders fick jag reda på att det går alldeles utmärkt att ha vaktlar i växthuset! Hmm jag har ett växthus! ;-)

Det var en snabb kvällsrapport!


4 kommentarer:

Anneli, Chico o Yra sa...

Klart du ska visa mer flat om det känns bra! *ler* Fick du anmält till Orust? Jag sket i det... energin tog slut!
Det bästa man har sätter man på bordet tjötar man ju om hela tiden så varför inte göra som folk säjer?? Vet du, jag e ledig i helgen! Hur har du det?

Matilda sa...

Den där snygga båten får vi ta en tur med! ;)

Storma sa...

Ja de e energipåfyllning att träffa alla goa människor! Ses snart igen!

Anneli sa...

Jaa, jag vill också ut med båten!! Haha!!