söndag 20 maj 2012

Mitt hus i maj!

Ja riktigt såhär mycket lutar det ju inte :)


Den fina stenmuren, fina huset, fina hundarna å fina bilen :)

Våga, garaget å tulpaner

Resultatet av dagens plantering, jag fyndade! Hoppas nu jag kommer ihåg å vattna med...

Självskötande tulpan, tacksamt!

Mine!

Det har en gång legat en kvarn vid vattnet där jag har huset å detta är en lämning från sin glans dagar

Någon form av söt påsklilja

Ingen aning men tar tacksamt emot förslag på vad det kan tänkas vara!

Baksidan med växthus, vaktelhus eller solplats eller vad det blir när det är klart

Grinden som kom upp igår !

Dagens utekatt Kompessen!

En underbar helg som vart bra för själen, nu är det inte många veckor kvar på jobbet :) Innan det är lov.

5 kommentarer:

Ina sa...

Så snyggt det bidde!!
Tack för idag!<3

Elin o grabbarna sa...

Gu' så fint!!!

Matilda sa...

Åh så fint å mysigt du har det! Kan du fatta att det är ditt alldeles egna hem!!! Grattis igen ;)

Anneli, Chico o Yra sa...

Fint det har blivit!! Undra när faan ja ska få tummen ur å komma upp igen?
Mamma säjer att den oranga blomman e nejlikerot, tror hon ialla fall... Hoppas helgen varit super... å du... snart har vi sommarlov!

Storma sa...

Du gillart verkligen! De märks! Å när du e nöjd då blir jag glad i hjärtat:)