tisdag 1 maj 2012

Rundbana Borås


Milo sträcker ut på rundbanan!
(vet ni vad oddsen är att man ska få en sån här bra bild i denna ruskiga fart?) Skulle köpt en lott på hemvägen!

Ska försöka få till mindre text och fler bilder, för massor av bilder finns det!
Klockan 11 idag möttes vovvar och ägare till whippar från Nota's Crew, kennel McTools och kennel Idomics upp på rundbanan i Borås för en dag i rundbanans tecken! Och vilken fantastisk dag vi fick!!! Stort tack till Boråsklubben samt Christina & Håkan för ett proffsigt upplägg, tack till vädret som lär solen skina på oss hela dagen , tack till Monica på McTools för att vi fick hänga på och stort tack till alla valpköpare som tagit sig tid och råd att komma och ta chansen att prova på ovalen =)
Dagen bjöd på fika, information, rundvandring, lunch, prova på släphare, uppvisning och även prova på kurva. Alla hundarna var förvånansvärt duktiga och skötte sig bra, hussar och mattar likaså :)

  Nike i en tvärvändning! Gott att se hur sanden sprutar =)

Haha vad jag är värdelös på att skriva en text som ska vara "lagom", inte för kort eller för lång...
Jaja jag låter korten tala för sig, ligger massor av kort på ett eget album på hemsidan *klicka här* så kommer du dit och det är fritt för alla att kommentera, ägare å uppfödare får gärna skriva in vilken hund å kanske någon rolig text. Ägare och uppfödare får även stjäla bilder.
Malin med Udda har skrivit mer utförligt och har *fler bilder här* 
Kommer även komma bilder på *McTools* hemsida.
På hemvägen var jag så nära jag nån gång vart att smälla med en mötande bil som styrde in mot min bil -jag skrek! Sen väntade 2 kubik ved när jag kom hem, men vad gör det när man haft en sån här underbar dag och dessutom en kort jobbvecka som lovar gott väder! 

1 kommentar:

Whippe sa...

Hej och himla massa tack för ig¨r. Va himla trevligt!