onsdag 18 maj 2011

8 veckor idag!

Ja idag blir dom 8 veckor!
8 veckor sedan dom så tyst och fint kom till världen.
Knappt 17 veckor sedan dom blev till!
Vilket innebär att jag har varit rökfri i över 18 veckor!

i 8 veckor har jag lärt känna dessa godingar som för det mesta har förgyllt min närvaro :) Snart ska dom börja förgylla sina ägares med många skratt, några tårar, en del gråa hår!

Igår kom Vågas uppfödare Henrik och tittade på valparna, det är verkligen jätteuppskattat! Som ny känns det bra att ha nån så kunnig i rasen i min närhet! *tack*
Passade även på att fotografera när Henrik gick igenom dom små :)


.Nota´s Crew Midnight Special.
Flyttar till Eva & Lasse med Elvis i Finland.
Kommer kallas för Enzo (?)


Nota´s Crew Pagan Baby
Flyttar till Xsara och gänget i Kvänum.
Kommer kallas för Arwen.


Nota´s Crew Bad Moon Rising
Flyttar till Stefan & Ina med flock (Uddevalla).
Kommer kallas för Idra.


Nota´s Crew Down On The Corner
Flyttar till Veronica med Helena och resten av familjen i Jörlanda.
Kommer kallas för Sakura.


Nota´s Crew Up Around The Bend
Bor kvar hemma!
Kallas för Luna (una luna, lunisen, luna lunatic, luna lovegood)


Nota´s Crew Fortunate Son
Flyttar till Ann-Eva och familjen Hansson i Växjö.
Kommer kallas för Milo.


Nota´s Crew Lookin Out My Backdoor
Kommer flytta till Malin med flock i Falköping.
Kommer kallas för Udda!

Om man klickar på deras Nota´s Crew namn så kommer man vidare till deras sidor!
Roligt med så många bloggar till dom små!
Kommer uppdatera och lägga till allihopa i mina länkar här framöver!


4 kommentarer:

Ann-Eva Hansson sa...

Vad kul med fint besök :-) Håller med om att det känns tryggt med den kunskapen i närheten! Och duktiga du!! Nu klarar du dig från cigaretterna i framtiden med!! Kram så ses vi på söndag

Veronica sa...

På nytt fina bilder, och Grattis till rökstoppet och nu har du slutat! Pröva aldrig igen!
Sen måsta jag medge att jag blir nyfiken på vad en expert tycker om våran Sakura, och de andra. I mina ögon är de ju så fina allihop

Malin sa...

Åh, nu är det snart fredag!! :)

Mia Eriksson sa...

Tänk så fina de blev Kevin och Vågas valpar =)
Det har varit helt underbart att få följa dem så här långt hemma hos dig och lika underbart att få följa dem i sina nya hem =)

Ser fram mot en valpträff där vi kan få vara med och se hur de utvecklas framöver.
Puss & kram från oss