tisdag 24 maj 2011

ute är skoj!

För det första kan jag konstatera att jag nog har blivit kamera snobb... Hade med den lilla kameran ut igår (bättre med några kort än inga). Men gud så dåliga dom blev, suddiga å tråkiga... Tackar vet jag den stora kameran (s kapacitet men inte storlek)!
Men 3 valpar, en mamma hund och stor kamera är mer än min stressade mage klarar just nu :-)
Better safe than sorry!
*Snälla evolutionen, tror vi människor hade mått gott av 2 par extra armar* =)



Det var så roligt att skutta runt och leka å vi sov så gott när vi kom hem!


Gräset har ju bara börjat växa men är redan lika högt som valparna =)

Lite hyfs ska man lära sig, särskilt när man utmanar morsan på race fast morsan är i koppel!





Det här är min "favorit" äng och i den bästa av världar så skulle jag köpa marken, hägna in den och bygga ett hus där! (det lär ju dröja ett tag...)

Enligt rapporter så sköter sig valparna med bravur i sina nya hem!
Tack för era uppdateringar via sms och på bloggar!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilka härliga bilder,kram Inger