tisdag 23 september 2008

Blir så arg!

Nyss hemkommen från morgonens promenad där jag mötte en av alla dessa jävla idioter...
Hundarna är allt som oftast lösa i skogen och om vi möter folk så ropar jag in dom och sätter dom vid sidan av mig och offroad från allt vad stigar heter. Detta brukar göra att trevliga människor säger att hundarna verkar lydiga och snälla. Men inte idag för då får jag med sträng röst höra koppla hundarna! Jag tittar förvånat på honom och säger "hon bajsar" vilket Våga gjorde längre in i skogen (Ebba&Nota satt fint hos mig) då svarar han med att säga tyka dig inte, jag varnar dig! Åh jag blir så arg! Får folk uppföra sig hur illa som helst i skogen eller? Vanligt jävla folkvett har ingen dött av. Så resten av min annars så trevliga promenad gick jag och funderade på alla smarta saker man skulle sagt till det där ohyfsade tjockhövvet. Lämna gärna en kommentar om du oxå varit utsatt för nån av dessa "skogs hitlers" som finns.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det finns folk till allt! Men man blir alltid lika ställd! Men det får du allt skaka av dig så humöret är på topp till kl 15.00=)Blir inget annat för vår del idag, If you know what I meen=) Kramiz