onsdag 3 september 2008

Öland i helgen :)


Japp på tok för tidigt imorn torsdag så bär det iväg till Öland ! Vi åker först 2 bilar till mor & far där vi packar om allt så vi (Ina+Stefan å Martin+jag) får plats i en bil, resten packning åker med i mor & fars husbil då dom oxå kände för en minisemester på den underbara ön =) På Lördag så ska vi ställa ut på SKK´s utställning på Böda. Deltagande hundar bli Mindi, Putte, Brett, Snäckan, Nota & Våga så det ska bli roligt å hålla tummarna för varann =)

Igår var jag med svärmor Lena på Ullared för första gången i mitt liv, det var en upplevelse kan man säga ! Fast vi hade tur iom att det inte var särskilt mycket folk där men det räckte för mig. Vi hade trevligt där och hittade såklart en hel del att handla... När vi ändå var där så var jag inne på netonnet och köpte en ny kamera å allt det andra som var beställt men som inte skulle komma förrän om 2 veckor.

Håll nu tummarna för oss både på utställningen och att det blir en lyckad efterlängtad minisemester med många fina kort !

2 kommentarer:

Play A While sa...

Lycka till i helgen!!!

Anonym sa...

Lycka till i helgen med era snyggingar...

Kramar Marika & Nellie