lördag 11 juni 2011

Flatvalpar

Åkte till mamma idag och hjälpte henne fota valparna hon har hemma, riktiga godingar är dom! Valparna är efter Tilda som är dotter till Selma som är dotter till min Ebba, älskade saknade Ebba! Gudars vad det inte finns ord för hur mycket hon fattas mig. Ögonen svämmar över så fort jag tänker på det *guardian angel*
Känns konstigt att ha levt i 1.5 år utan en flat, och som med allt så finns det delar man saknar mer än andra.
I Lukas*Tilda kullen finns det iallafall en snygg tös som stulit mitt hjärta å det är hon som är på bilden under.

Torpedos tös, det blir inte så mycket bättre än så här!


Torpedos pojk. Om jag inte blandar ihop dem nu så ska denna snyggingen (Baloo) flytta hem till Cissi å halvbrorsan Budda!

1 kommentar:

Anneli sa...

Dom va allt riktigt goa! Som icke inbiten "flattare" så blir man allt ändå sugen på valp.
Ebba finns här vettu! På ett eller annat sätt... *ler*