söndag 5 februari 2012

Minnen

Så här såg det ut en gång när jag kom hem å Jippie hade lekt "trädgårdsmästare" =) Hon brukade stå på köksbordet och kolla ut och kom då även på den eminenta tanken på att plantera om lite! Tack och lov så är det nu två år sedan =)

 Men inte kan man väl bli arg på detta face?

Nåt som jag är uppriktigt ledsen över är att den externa hårddisken åkte i golvet med lite hjälp av Luna... På den finns MASSOR av kort, många många kort på Ebba och Nota som detta kort! Hoppas vid en högre makt att det ska gå att rädda korten. Whats the point att ha en backup när den har så lätt för att gå sönder? Man kanske ska ha flera stycken?

Nu är det dax för en ny vecka, en vecka närmare husägare!




4 kommentarer:

Mia Eriksson sa...

Ojsan, hoppas du kan rädda innehållet i HD. Kram kram

Anneli sa...

Hihi! Dom e duktiga våra små långnosar på att hitta på överskningar till oss. Moster skrattar fortfarande gott åt när Yra hade "läst" en bok i hennes säng. Hon har aldrig varit med om att det kunnde bli så små pappersbitar!
Klart korten går att rädda! *håller tummarna*

Elisabeth sa...

Nej, såna sötnosar är svårt att bli arg på. Har jag missat att du skall flytta igen????

Camilla sa...

Min dator gick inte ens att starta längre och vi misstänkte att det var hårddisken som hade lagt av bla. Men krille lyckades rädda alla mina bilder på sitt jobb (elgiganten). Så jag hoppas dina går att rädda också :), deras maskiner brukar klara det mesta *håller tummar*