torsdag 23 februari 2012

Nota's Crew Pagan Baby


Imorse styrde jag kosan till Xsara i Kvänum för att hälsa på hela flocken å titta på människovalpen Hannah, när jag gick igenom bilderna så insåg jag att den enda bilden på Hannah var denna (vilket egentligen bara är en bild på en barnvagn, fy på mig!). Satt även ikväll å funderade å insåg att Xsara har varit en av mina närmsta vänner i över 10 år nu! Ända sedan gymnasiet! 


Fina Arwen 11 månader.
Såklart tog vi kort i det fina vädret, titta å njut!

Arwen rör sig otroligt bra! Å på kortet ovan kan man se hur glad hon blev varje gång hon sprang förbi mig, sin "gammel mormor" =)

Nice!

Sen gick vi iväg för en bus stund för systrarna :)



Mamma Våga upp i dagen!


Ett kort inifrån med, även om solens strålar värmde gott så blåste det lite snålt ute :)

Luna över stock och sten!

Efter besöket hos Xsara åkte jag till hunneberg å gick med hundarna i 2 goa timmar men det enda kortet därifrån är detta, ett otroligt vackert vattenfall!


4 kommentarer:

Mia Eriksson sa...

Jag blir så stolt över Kevin & Våga valparna och hur fint de växt till sig. Snart fyller änglarna 1 år <3

Anneli sa...

Du tog orden ur munnen på mej!
Våga upp i dagen!! Nästan löjligt lika!

Anneli i Mora sa...

Värt att se dessa bilder på en fin whippet

Storma sa...

De e verkligen en fin kull! I sommar ska vi se hur dom klarar sig på utställningarna. Diskreta "visa-hund-skor" jag hade på mig denna dagen.. not:)