torsdag 23 februari 2012

Nota's Crew Lookin Out My Backdoor





Har fått lite kort på fina Udda av matte Malin, titta och njut!



För att få värma sig i solens strålar på äkta whippetvis kunde hon faktiskt tänka sig att ligga på golvet!



Men sen var matte snäll och bäddade mjukt på bordet när Udda la sig där för att sola =)

Konstigt nog så har man ingen aning om att man har blivit sin whippets "bitch" förrän det är försent, jag kommer på mig själv hela tiden när hundarna får/skaffar sin vilja igenom =) Tror alla ni som läser känner igen er! Whippet lag har jag hört att det kallas!

2 kommentarer:

Anneli sa...

Vackra Udda!
Det vackraste man har sätter man eller lägger på bordet!

Elisabeth sa...

Haha, ja så är det nog. Blondie har sin favvoplats i TV soffan är hon inte där så sitter jag där men när hon kommer ner för att vara med så flyttar jag på mig. Hon blir sååå nöjd då....så visst känner man igen det! Vilka underbara bilder på glada och vackra hundar på alla dina inlägg!