fredag 8 juni 2012

wohoo igen!

Igår (fredags) efter jobbet åkte jag och Jippie upp till Ann och Joker för att pröva lyckan på nytt.
Även om det inte skulle bli en ny parning så tänkte jag passa på att ta lite nya kort.
Ann och jag satte oss och tjötade lite och sen släppte vi Joker och Jippie i trädgården och det tog inte ens 2 minuter innan dom satt ihop, i 12 minuter! Ha its just too good to be true. Allvarligt talat, jag har då aldrig varit med om något likande! Tror inte ens en tjyvparning skulle slå det rekordet! :)
Det är sånt här som gör att man tror än mer (även om man inte tror att det är möjligt) på kombinationen, det måste verkligen vara en stor fysik/biologisk "attraktion" mellan dessa två goingar!


SEUCh Albicans Joker, 8 år gammal Gentleman som still is going strong! Mitt hjärta klappar extra för dessa välbehållna och fresh veteranerna!

Finaste Jippan med sin "pojkvän" <3


Det är inte så lätt att få ett bra kort på en hund, än värre när man ska få bra kort på två hundar samtidigt, särskilt när Joker är en mammegris och bara vill titta på sin matte å svårare blir det när Jippie bara vill gå fram till sin matte som sitter på huk framför =) Blir det bappisar kommer det säkert bli ett gäng som håller sin matte/husse väldigt kär!


Tack Ann för ytterligare en trevlig dag (stund) som går så smidigt så vi hade hunnit beställa en pizza och åka å hämta den ("tjugo minter en kvart"), på den stunden skulle Jippan å jag hinna komma, "get it done" å ändå hinna till pizzan i tid ;)

Som jag skrev i tidigare inlägg så vet man aldrig hur en dräktighet går men den har verkligen fått alla möjligheter till en harmonisk och lovande start!

1 kommentar:

cattis o whipps sa...

Jaa, verkligen whohoo det verkar vara lite love där tror ja :)goa bappisar kommer det minnsan att bli!! Vi längtar!