söndag 14 november 2010

söndag kväll igen


Tissel och tassel =)


Tiden bara rusar iväg! Hösten var bara här en snabbis och sen verkade det som om vintern kom! Tack vare goda vänner förra veckan så har ju bilen sina vinterdäck på så snön var faktiskt lite rolig =) *bakhjulsdrivet* Inte lika kul när man behöver skotta fram sin ytterdörr efter jobbet! Helgens planering gick åt skogen men det gick bra ändå. Lördag eftermiddag träffade jag Ina å Stefan på Aktiv Hund, tog en trevlig fika med Lis och hämtade elevernas diplom från friskvårdskursen. Idag var jag uppe på Hunneberg och gick en stund på julmarknaden, mycket mysigt och mycket närproducerat =) Fick köpt en liten farsdag present och några julklappar till mams och paps, gött! Hundarna fick även årets skitigaste promenad haha jösses! Men dom hade verkligen skoj under tiden! I övrigt så packas det efter den efterlängade flytten tillbaka till Uddevalla, oj vad jag längtar tillbaka! Nota löper för fullt och jag väntar på vem hon drar igång först, Jippie eller Våga? Just nu får Våga gärna vänta liiite till så det inte blir parning mitt i flytten :)


Inga kommentarer: