söndag 21 november 2010

Utställning Axevalla

Ja igår trotsades vädret och jag åkte till Skara (eller ja... åkte först fel och var nästan i Götene:) för att besöka svvks utställning! Det är ju så lyx när man kan åka och bara titta!
Alltid lika underbart roligt med så många bekanta och trevliga ansikten på en och samma plats =) Xsara och jag lyxade även till det och jag köpte oss en tidig julklapp vilket var årets upplaga av Scandinavian Sighthounds! Tror det är 3 st till samlingen nu och fler ska dom bli!
Nota´s Crew representerades idag av Luxuria "Lexi" som skötte sig kanon med matte Maggan och blev för dagen oplacerade med fin kritik! Dagens bonus blev att Vågas fina och trevliga "fästman" Kevin, Twyborn Chinese Dragon inte bara vann sin klass utan blev 2a bästa hene med CERT! Nu har denne vackre herre 2 utställningscert och 1 lure coursing cert *well done* å jag måste ha mycket god smak ;-) Grattis Mia!
Tyvärr är inomhus lokaler ingen höjdare att fotografera i, alls! Men lägger ändå ut lite bilder, trots korninga kort, lysande ögon och not the right moment kort. Vet inte om det var ljuset eller kylan som gjorde kameran så seg?

Twyborn Chinese Dragon!

Anneli med Yra!

Monica med Kelly!

Lenah med ...

Jennie med sin Ambra

Någon med sin I´m blueskies tik :)
(dangerous curves kanske?)

Maggan med Lexi!

Maggan och Lexi!

Bästa hanes 3 första placeringar:
Ch Albicans Music Man
Twyborn Chinese Dragon
Ch Twyborn Big Ben
Jennie på språng med Sam
synd att jag inte fick ett bättre kort i rörelse för det var kanon!

Barbara Ruth Smith med I´m blueskies....

Helene med sin fina Rex

Rex på bordet
I övrigt så är det fullt upp med den stundande flytten! Arbetsveckan kan bli lite väl tuff tror jag men det ska gå! Så nu ska jag hoppa in i duschen och fortsätta att packa, plocka ur, slänga, städa ut hyllor och skåp, förbereda akvarier och ALLT annat! Kram på sig!

2 kommentarer:

Whippe sa...

Fina bilder! Kolla in min blogg för senaste nytt...heheh

Anneli sa...

IPO e helt klart våran nya grej! Haha!
Trevligt att ses i helgen! Snart kan vi ju faktiskt ses massor! Jädra snö bara...