lördag 9 april 2011

Gullungar

Denna veckan har varit en hektisk vecka, FÖR mycket på jobbet...

Då är jag mer tacksam än vanligt att jag vet att Våga å valparna har det bra i Inas goda vård och sällskap, även Jippie å Nota har varit hemma största delen av veckan. Finns inte ord för att tacka dig Ingela men du vet hur mycket jag uppskattar din hjälp!


Valparna börjar verkligen bli för goa nu! Försöker fånga dom på film när dom leker å busar så ni kan få er ett gott skratt där hemma med!

Jag är även grymt imponerad att dom redan nu försöker ta sig ner till tidningarna för att kissa, har dock för mig att Notas valpar var lika tidiga och duktiga dom med.

Och på korten nedan kan ni se hur mycket dom har öppnat sina ögon.

Nyfikna är dom på sin omgivning även om dom inte kan SE så mycket än så har ju deras världsuppfattning nu ökat från känsel och lukt till att "se" sin omgivning, snart kommer dom även att höra =)


Längst ner Walter, Lillan, Ålen Miss Fit, Biffen, Matilda och Sunshine längst till höger.


Biffen


Hela gänget!


Miss Fit vilar tillsammans med Sunshine.


Matilda


Walter framför hela gänget.

Sunshine


Walter


Biffen


Biffen & Walter!


Lillan längst bort, Biffen , Walter och Ålen.


Sunshine


Walter


Biffen över halsen på mamma som vilar sitt huvud på Ålen.


Igår bjöds det på vackert väder och åp väg hem från våran promenad kände jag lukten av grllat, jösses det har nog aldrig luktat så gott!

Underbart väder idag med så snart flickorna och jag ut och njuta!

10 kommentarer:

Storma sa...

Gullebarnen!! Längtar<3

Helena, Quince och Otto sa...

Halvbror Otto ligger också alltid med halsen över, som Biffen. kanske ett släktdrag? Tur att vi redan har hundar så det räcker annars hade vi legat risigt till. Jag gillar Biffen, Greta föredrar Walter <3

Play A While sa...

"Blommigt" och fint!:))

Mia Eriksson sa...

De är så vackra allihop så mitt hjärta smälter =)
Längtar efter att få se de små älsklingarna <3

Ursula Andersson sa...

De är sååå fina, Michaela! Förstår att du är stolt över dem! Tänker du behålla någon själv?

Tina/Rosso sa...

Oj så söta de börjar bli på riktigt ;)

Anonym sa...

Nu börjar de se ut som riktiga hundar ;) Ålen verkar vara en tjej som kör sitt eget race, ligger ju alltid tvärtom :)

Anonym sa...

Nu börjar de se ut som riktiga hundar ;) Ålen verkar vara en tjej som kör sitt eget race, ligger ju alltid tvärtom :)

/Matilda

Veronica sa...

De blir bara finare för var gång, ser framemot att se dem "in action" :-)

Hanssons sa...

De är underbara!! :-) Längtar!