lördag 16 april 2011

Sötchock

Såg att det inte var en enda bild på Biffen...

Han ska fotas extra mycket imorn!

Troligtvis färre bilder på honom då han brukar krypa upp hos mig när jag försöker fota dom hihi han är så söt =) Han är den valp som verkar gladast att se mig och den som viftar allra mest på svansen å sover en del med =)



Sunshine.

Miss Fit.
Lillan biter Miss Fit,


Lillan å Sunshine face2face.


Walter med en liten Ikea råtta!


Walter!


Sunshine.


Miss Fit.


Flickorna bus!


Sunshine, Miss Fit å Ålen.

ovan och under.


Ålen & Matilda!


Matilda dödar STOR Ikea råtta =)

Den fick så den teg!


Focus på Lillan, Ålen å Walter bakom.


Ålen å Lillan.


Miss Fit.


Lillan.


Ett snabbt inlägg med många bilder. Idag har varit en grymt bra foto dag! Valpar å kamera verkade synkade =) Idag har jag haft besök av Jenny som har Vågas bror Nokia samt Susanne som har en bla en halvbror till Jippie i Sakari, det var långväga besök, Jenny från Skåne å Susanne från Umeå, underbara whippetmänniskor!!!

Tack för blommor och ikea lekisar!!!

Försökte även lägga upp filmklipp med det ville sig inte...

Och Japp valparna börjar även bli ljudligare å Japp jag kommer behålla något litet gryn hemma! Å om nån missat så kommer dom döpas efter Creedence Clearwater Rivival låtar (nu har jag paxat det) ;-)

Trevlig helg på er!!!

8 kommentarer:

Helena, Quince och Otto sa...

sötchock är väl det minsta man kan säga! det är lustigt, jag ser bara Biffen överallt <3

Anonym sa...

Ser fram emot bilder på Biffis ;) Miss Fit håller minsann på att utvecklas till en riktig skönhet :)Försöker hålla dregglet kvar i munnen så gott jag kan :)

/Matilda

Anonym sa...

tack för att jag fick komma! de är helt ljuvliga de små liven. och walter låg utanför igen såg jag! :) cattis valpar var också helt bedårande och vilken fart det var på dem!

Anneli sa...

Ajj lööv Ååålen... <3

Mia Eriksson sa...

De blir bara finare och finare för varje dag som går nu =) Längtar efter att få träffa dem.
Nospuss från papps och mig

Carin sa...

Vilka sötnosar! Jag är absolut ingen valpspekulant då jag har fullt upp med de två underbara whippet-madamer jag redan har, men måste ändå kommentera att jag tycker att denna kull är SÅ fin. Lilla Miss Sunshine är min favorit, alldeles LJUVLIG är hon!

Mvh Carin!

Hanssons sa...

Ja, snacka om sötchock!! <3 Walter är ju en favvis just nu, så är det bara, men alla är bedårande, helt enkelt!! Längtar efter att få träffa dem :-)

camilla sa...

Lillan är absolut favoriten! Fy bubblan så rar!