fredag 15 april 2011

tänderna har kommit

Japp "bissingarna" på dom små har kommit sig fram, tillsammans med ökad lust för bus =)

Ska verkligen försöka lägga upp filmklipp imorn!

Nu när valparna har börjat uppfatta världen lite bättre med både syn och hörsel så har dom fått vara med mer, dels i en korg i vardagsrummet förutom valplådan i sovrummet och idag även ett besök i köket.

Skrev som FB status härom dagen att det är så himla mysigt att jag nästan är avis på mig själv =) Kanske lite "osvenskt" att säga men jag har sagt värre saker än det ;-)

Idag gick jag på lov och nu väntar 10 underbara dagar tillsammans med dom små!


Gott om plats är det ont om är ett ordspråk som gör sig påmint nu, känns litegrann som att spela Tetris när jag flyttar runt saker i lägenheten för att göra "valp spaces", men vet ni vad? Det gör absolut ingenting! Så småningom kommer allt på plats igen och det är för den bästa av bra orsaker som det ser ut som det gör =) (bappisarna asså)


Förövrigt så räknas fredagen som startdagen av LCHF, idag lämnade alla varor med ett kolhydratinnehåll på mer än 5 gram både kyl och skafferi sen bar det av till Maxi för handling av "rena" varor. Snälla håll tummarna för att karaktären ska bestå så kan dom "däringa" extrakilona fuck off!

Biffen i köket i whipparnas älskade retro korg!

Himla mysigt! Sunshine sover gott på Ålen (tror jag).
Ålen & Biffen som har huvudbilderna här.


Haha Walter =)


Hångelkalas mellan Sunshine å Ålen :)


Sunshine, är det ett synonym för söt?


Biffen & Sunshine och Miss Fit bakifrån.


Lillan nanar.


Matilda tjyvkikar lite =)


Miss Fit sover som en stock !


Hela goa gänget i korgen som står i vardagsrummet.


Walter.


Biffen viskar i Walter öra;

"hörrö du brorsan, har du oxå hört att vi är goast i stan"?


<3


Ålen.


Walter fram sen Matilda, Lillan och Miss Fit.


Matilda!


Ja man blir trött av att växå å sånt!

7 kommentarer:

Veronica U sa...

Oh, de blir ju bara juvligare och juvligare <3! kanske ljudligare också?

Anneli sa...

Tänkte faktiskt valpnappa Ålen igår... men Våga vägra släppa iväg mej med henne! Skit morsa! *blink*

Ulrika sa...

Jag är såld på Matilda underbarast av de underbara:)

Anonym sa...

Du kommer fixa det här med maten,vilka goa valpar.
Kram Inger

Hanssons sa...

Åh, du milde tid! Vilka skapelser Våga och Kevin har lyckats med :-) De är bedårande, allesammans!!

Storma sa...

Imorn kooooooommmmer jaaaaaa!!!!!

Mia Eriksson sa...

Jag tror jag spricker av stolt farmor syndrom. Naw oooooo ååååååååå så fina =)