måndag 3 november 2008

bilder från dagens träning

Idag träffade Ina å jag Cissi på klubben. Cissi är nu en stolt ägare till en Torpedos pojk! Denna lille kille kallas för Budda och är ett barnbarns barn till min Ebba här hemma!

Torpedos Son Of A Gun


Passade även på att ta kort på gammeltanten Ebba som är Budda´s gammel mormor.


Sen tränade Ina å jag vovvarna lite, det var en vecka sen sist? Å det känns som jättelängesen! Våga var inte riktig på G som hon brukar vara men å andra sidan så är det en hel del nytt som presenteras för henne å då är det klart att skaker å ting går lite långsammare. Det tar lite tid med att komma på vilka metoder som funkar bäst osv. Då är det bra att ha nån att bolla ideérna med, tack Ina!

Nota var på G idag som få! Fan va häftig hon är när hon vill, å fan va trött jag blir på henne när hon inte vill =) Nu ska det prövas en ny variant för att få bättre linförighet. Nu har vi en extern skål och när hon startar/har bra position så får hon ett klick och får lov att springa och äta sina korvbitar i skålen. Av nåt skäl så går hon igång på detta och jobbar å anstränger sig mycket mer.

Våga i momentet rutan

"Smidiga"Nota nos & tass markerar sin target i rutan :)

Ina å Mindi tränar apporteringen.

Träning är skoj!

1 kommentar:

Jenny,Nokia och Leo sa...

Hi,hi Våga kan oxå se ut som en kängru ser jag :D
Det är så kul när man ser likheter mellan syskonen.