tisdag 25 november 2008

det närmar sig...


Idag fick jag en liten chock när jag tempade Nota och hon redan var nere på 36.6 grader! Det är en hel grad från igår och hon beräknas ju inte valpa förrän på Söndag. Men magen är stoor så jag förstår om dom små tycker att det börjar bli trångt :)
Idag har hon ätit i stort sett ingenting och har gjort ifrån sig ett antal gånger så kroppen förbereder sig nog på att det är dax snart.
Hon är duktig min tjej för hon tar allt med ro (än så länge), värre är det med matte ;)
Har legat å haft handen på magen extra mycket idag för jag kommer sakna den härliga känslan av dom små bappisarna, fast det blir säkert ännu häftigare när dom är här!
Håll tummarna för att allt ska gå bra!



SVCH NV 08 Miss Mallorys Absolute Lavender "Snäckan"


P.s Super * GRATTIS * till min mamma som i helgen ställde sin "Snäckan" på NKK´s vinnarutställning i Hamar där den lilla tösen går och blir Norsk Vinnare -08, BIM med Cert och Cacib! Grattis till både ägare (mamma) å uppfödare Annika kennel Miss Mallorys och tack till Hanne som visade henne så fint! D.S


http://www.torpedos.nu/

http://www.missmallorys.com/

http://pogostick.net/~hanne/nemi/


3 kommentarer:

Sara och Miki sa...

det ska bli så spännande att se vad Nota har i magen :) Små Miki-kusiner! Håller alla tummar!

Jenny,Nokia och Leo sa...

Vi håller oxå tummarna för att allt ska gå bra och hoppas de små randiga tittar ut snart ;-D

Mona Lindström sa...

Ska bli hur spännande som helst. Lycka till önskar tjocka släkten från Mora.