lördag 17 april 2010

nya bilder

Lite kort på vovvarna från en promenad i veckan, finns massor på Våga i full rulle men har inget program på denna datorn som gör att jag kan beskära bilderna, åh vad jag vill ha ett större objektiv!!!




Blev så glad för kortet ovan å under för Nota är inte uppställd utan bara sitt vanliga jag, så sällan jag lyckas fånga det på kort bara.









Våga!










Nota & Jippie



Å båda tittar åt vänster.




Båda tittar rakt fram, nästan iallafall =)




Båda tittar åt höger å blundar.




I eftermiddag kväll har jag varit hos mor å far på årets första grillning, GOTT! Med mig hem fick jag oxå Tequila (Ebbas barnbarnsbarn) hon ska följa med imorn till uddevalla för lite passivitets träning i jakten, kanske hinner träna henne lite med, får se. Sen blir det garaget å greja med bilen, fått papper om besiktningen så det är värt att börja i tid =)
Herrejisses så snäll hon är Tequila, hon lägger sig för alla flickorna här hemma och säger "jag är så snäll" men lika glad å brötig 2 sekunder senare. Längesen jag "bodde" med en ung flat så har ju glömt hur det är. Whipparna är ju som Valium hemma till 99 %. Nu har hon somnat i hallen iallafall, hoppas hon inte tänkt få plats i sängen inatt =)

2 kommentarer:

Florence sa...

Hej, Jättefina bilder på dina hundar. Florence

Camilla sa...

Kan tipsa om www.picnik.com ett gratisprogram där du enkelt kan ladda upp fem bilder i taget o redigera.