måndag 5 april 2010

Jippie fixat anlaget





Idag gick Jippie anlaget i viltspår och klarade sitt spår gallant! Med full pott poäng dessutom =) Med tanke på att vi inte gått ett spår sen innan snön kom så är jag riktigt stolt över lill-fisen! Omdömet hon fick idag var: En lovande tik som inte har några större problem.
Dubbelt så skoj är att Anneli gick med Yra och även dom blev godkända!!! *GRATTIS*

Denna veckan ser jag annars fram emot många dagar ledigt då eleverna har påsklov :) Det är välförtjänt ledighet kan jag lova men ska ändå jobba lite då jag har många stora arbeten att läsa igenom. Hoppas på gott väder så det blir många lååånga promenader och kanske även lite träning!
Kanske kameran kan följa med lite mer denna veckan och blogg uppdateringarna vara tätare ;-)

För övrigt så har Nota snart löpt färdigt och Jippie börjat sitt första löp, mindre skoj att ha tikar just då tycker jag faktiskt...

Idag fick mammas äldsta tik, Nikita somna in...
Tänder ett ljus för dig gumman!

6 kommentarer:

Anneli sa...

Tjohoo! Grattis till bästaste Jippie å matte! @-)--
Tack för att du hjälpte mej med detta!

Birgitta sa...

Wow, vad kul! GRATTIS!!! :D

Play A While sa...

Vad roligt för er! Grattis!

Anonym sa...

Grattis till Jippie å matte.Bra jobbat.Kram Inas mamma

Susanne sa...

Duktiga Jippie (och matte)! Grattis från Umeå!

Elisabeth sa...

Grattis inte dåligt av tjejen med så lite träning bakom sej.