lördag 22 maj 2010

Valpträff 22/5

Idag hyrde vi in oss på Västerby Hunddagis/pensionat för att där ha våran valpträff! Det var väldigt bra då dom har en STOR inhägnad där hundarna kunde få rusa och busa och det gjorde dom! Efter att alla hade fått "kännt" lite på varann och härjat några varv så lugnade dom ner sig och umgicks under lugnare former medans vi 2 fotingar satt i gräset och pratade å njöt av solen varma strålar. Efter det tog vi lite fika för att senare gå in i en stor inomhushall där alla fick prova på rallylydnad =) Märktes att hundarna var trötta mentalt efter den stora sociala träffen i rastgården men jag tycker vovvarna med sina mattar var duktiga med tanke på att det var första gången för några av dom! Sen kunde jag ju såklart inte hålla mig utan lånade in Anneli till fotograf så det blev lite försök till "snygg kort" med. Får säga att jag är väldigt nöjd med min första kull!!! Inte helt fel heller att ha fått så GOA valpköpare!!! Tack för en trevlig dag!
Dagens medverkande hundar var:
Notas Crew Luxuria-Lexi
Nota´s Crew Superbia-Vega
Nota´s Crew Ira-Alexia
Nota´s Crew Invidia-Jippie
Fortezza´s Envy Me Gucci-Nota
Play A While Arabia-Våga
Skräddaregårdens Stellas Opium-Leia
Dervisch December Will Be Magic-Yra
Även lilla Chicko var fullständiga namn jag inte har någon aning om =)

Tyvärr kan jag fortfarande inte se bilderna som jag laddar upp på bloggen så därför blir det inga "roliga" kommentarer under bilderna, så varsågoda att hitta på själva ;-)





































2 kommentarer:

Anneli sa...

Tack för idag! Kul att träffa alla å att vi fick vara med fast vi inte e "notacreware"! Hihi
*Kramar*

Jenny,Nokia och Leo sa...

Hääääärligt! :D