måndag 24 maj 2010

Fortezza´s Envy Me Gucci 5 år



Idag fyller älskade å underbara Nota 5 år!
Dagen började med att jag sjöng "ha den äran idag" för Lola när vi vaknade imorse =)
Sen blev det lite extra gott till frukost och så kommer nog resten av dagen vara för mitt lilla åle-rens ;-) Jag är så glad för att jag fick köpa Nota från Elsa! Nota är så störtskön, så stabil och beräknande, så galen å trygg, so much I love you/fuck you man kan bli som whippet tror jag :) Ett tufft skal men världens goaste mys fis på insidan.

6 kommentarer:

Whippe sa...

grattis

Vega sa...

Grattis mamma

Storma sa...

Jaaaa:) Fina Nota! Kommer aldrig glömma första gången Ela placerade lilla du i min famn:)

Anneli sa...

Grattis i efterskott!
Hurra hurra sjunger vi i Uddevalla!

Ina sa...

Världens bästa lola=)

Anonym sa...

Moaha ha gillar din beskrivning av de beniga monstren :) Evil Eva and Puh